.: Na imieniny do: Antoniego, Henryki i Mariana .: Użytkowników online: 3
     | home
      Nie masz jeszcze konta? Możesz !
 

Menu główne
strona główna
download
GALERIA!
 
W galerii
BWO-2017
OOM i MMM-2017
 
BRYDŻ-TURNIEJE
TURNIEJE MILICKIE
 
Milicka Wiosna 2017
WYNIKI TURNIEJU
FOTO
 
Liga - brydż 2016/17
III Liga,spadek
 
Informacje
Telefony
 
Inne
artykuły
ogłoszenia drobne
   bezpłatne

rekomenduj nas
kontakt
 
Statystyki
userów na stronie: 0
gości na stronie: 3
 
subskrypcja
informacje o nowościach na twój mail!
 
 
  Ile zarabiają miliccy urzędnicy - 2018-01-11 09:45:24
W Urzędzie Miejskim w Miliczu w tym roku zatrudnionych jest 101 osób na blisko 97 etatach. Zarezerwowana w budżecie gminy na 2018 rok kwota na płace dla pracowników etatowych wynosi 5 mln 384 tys. zł brutto wraz z planowanymi odprawami emerytalnymi i nagrodami jubileuszowymi. Do tego dochodzi trzynastka w łącznej kwocie ok. 424 tys. zł.

W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba osób zatrudnionych w Urzędzie Miejskim spadła – ze 117 pracowników zatrudnionych na 111 etatach w 2017 r. do 101 pracowników zatrudnionych w sumie na 96,88 etatach w tym roku. Wśród nich, oprócz burmistrza, wiceburmistrza, sekretarza gminy i skarbnika gminy, jest 10 kierowników, 3 zastępców kierownika, 62 urzędników i 22 pracowników pomocniczych. 
Na ten rok w budżecie gminy na wynagrodzenia wszystkich pracowników etatowych Urzędu Miejskiego zarezerwowano kwotę 5 mln 383,7 tys. zł brutto, przy miesięcznym wynagrodzeniu wszystkich pracowników Urzędu w łącznej wys. 431,4 tys. zł brutto. W zarezerwowanej na wynagrodzenia kwocie mieści się także 3-procentowa waloryzacja płac (150,8 tys. zł) zaplanowana na ten rok. W kwocie tej jest także zaplanowana w wys. 119,1 tys. zł odprawa dla 3 pracowników Urzędu odchodzących na emeryturę, w tym dla skarbnika gminy Tadeusza Ciesielskiego, a kolejne 87,5 tys. zł zarezerwowano na nagrody jubileuszowe należne pracownikom, którzy przepracowali odpowiednią ilość lat. Ponadto w budżecie gminy zarezerwowano też kwotę 423,6 tys. zł na wypłatę tzw. 13-tki pracownikom Urzędu. Do tego dochodzi 1 mln 5 tys. zł składek ZUS i składek na Fundusz Pracy, co w sumie daje kwotę 6 mln 812,5 tys. zł stanowiącą łączną kwotę wynagrodzenia pracowników Urzędu Miejskiego wraz z wszystkimi narzutami, zarezerwowaną w tegorocznym budżecie gminy Milicz.
Grażyna Szczepaniak-Antosik

dodał: jsl
 
 
Kalendarz
Kalendarz

środa
17 stycznia 2018

  • Ni
  • Pn
  • Wt
  • Śr
  • Cz
  • Pt
  • Sb

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
 
Linki milickie



Serwis Urzędu Powiatu



Gmina Milicz






Strona policji w Miliczu





Strona Zespołu Szkół na ul. Trzebnickiej




Stowarzyszenia Dolina Baryczy



Gmina Cieszków



Nadleśnictwo Milicz


Strona Technikum Leśnego w Miliczu



Strona Urzędu Gminy w Krośnicach



Serwis I LO w Miliczu


Serwis OSiR-u w Miliczu


Bank Spółdzielczy w Miliczu
 
Nasz adres
Redakcja Głosu Milicza
56-300 Milicz
ul.Tadeusza Kościuszki 22
tel.71-38-30-021 lub 71-38-31-189
sekretariat@glosmilicza.pl
gmmilicz@pro.onet.pl
 
Skład redakcji
Red. naczelna:
Jolanta Sławenta
Zastępca red. naczelnej:
Grażyna Szczepaniak-Antosik
Dziennikarze: Bartosz Jakubowski, Agnieszka Kaczmarek, Alicja Szczepańska-Sikorska, Agnieszka Jezierska, Ewa Morozowicz
 
Terminarz sportowy
BRYDŻ Klub Nauczyciela Czwartek - turniej par 17.30
 
Liczba odwiedzin
 
Twój adres IP
54.227.104.40
 
© 2004 Głos Milicza Wszelkie prawa zastrzeżone

Drivers... start Your engines
by jPORTAL 2